Támadás

Az alábbiakban a Működés nézőpont, időmodelljének Támadás folyamatábráját mutatjuk be.

A Feladat blokkba a támadás során végrehajtandó TÁMADÁSSZERVEZÉSI FELADATOKAT írtuk be.

A Döntés blokkba a játékhelyzet megoldása során alkalmazott TÁMADÁSSZERVEZÉSI ALAPELVEKET tüntettük fel. Ezen alapelvek használatának segítségével, hoz döntést a játékos a játék során.

folymod tám

Az ábrából láthatjuk, hogy a támadás során az alábbi fázisállapotok jönnek létre:

  1. Labda biztos helyre juttatás utáni állapot
  2. Labdakihozatal utáni állapot
  3. Támadás előkészítése utáni állapot
  4. Támadás befejezése utáni állapot

Az edzőnek a mérkőzés során azt kell vizsgálnia, hogy a csapat melyik állapotból, melyik állapotba nem tudott jutni, mert a játék FOLYAMATA ezen a ponton szakadt meg, vi. a hibát is itt kell orvosolni.

x
Neked mit hozott a Mikulás?
Mi egy ingyenes futballoktató weblappal leptünk meg téged! Tanulmányozd és sajátítsd el azt a tudást, amit ingyen kínálunk neked weboldalunkon.